سه نقطه...

می‌دانی! آخر با "سه نقطه" شروع شد...

سه نقطه...

می‌دانی! آخر با "سه نقطه" شروع شد...

سه نقطه...

برای نگفتن و نشنیدن و ندیدن خیلی کارها می‌شود کرد، امّا من بهتر از ... نیافتم!
...های درد
...های اشک
و ...های سکوت

پیام های کوتاه
  • ۲۸ تیر ۹۲ , ۱۵:۴۶
    آه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

جوجه طلایی

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۲۱ ب.ظ
بسم الله...


دیشب خواب دیدم یک جوجهِ طلاییِ خیلی خیلی خوشگل و پُر از پَر خریدم ، جوری که چشم‌ها و نوک‌ش مشخص نبود... :)

جوجه‌ی خواب ما خیلی نــــاز با من صحبت هم می‌کرد و از من سؤالات جالبی می‌پرسید!



می‌گفت (لطفأ با لحن یک جوجهِ طلایی رنگِ پُر از پَرِ نـــاز بخونید): خونه‌تون چه جوریه ؟!

دیوارهاش چه رنگیه ؟!

سقف‌تون کوتاهِ یا بلنده ؟!

تو مهربونی ؟!

کی‌ها غذا می‌خوریم ؟!

کی می‌ریم پارک ؟!

و سؤال و سؤال و سؤال...

من هم با کمال میــل جواب می‌دادم و قند تو دلم آب می‌شد !

بعد یک دفعه تشنه‌اش شد. بردم‌ش داخل یک مغازه اسباب‌بازی فروشی تا بهش آب بدهم...

وقتی یک کمی آب خورد و آب زدم به سرش دیدم پَرهاش شروع کرد به ریختن و شد یک جوجه سفیدِ پلاستیکیِ زشت که فقط چشم‌های درشت و مظلومی داشت.

وقتی این‌طور شد بهش گفت‌م: پس تو رو همین جا می‌ذارم تا پیش دوست‌هات باشی

می‌دانید آخر دیگر دلم نمی‌آمد به خانه ببرم‌ش... :(

چشم‌های درشت‌ و دایره‌ایی‌ش پُـــــــــــــــــــــر از اشک شد و با یک لحن بسیار آشنایی گفت: بـــــــاااشه! بــــرو... پس من منتظرت می‌مــــونم !!!


از خواب که بیدار شدم مثلِ ابــــر بهاری از چشمانم اشک می‌آمد...


***


پی‌نوشت: من انسان کم دلی نیستم ولی...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۵
مبارز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی