سه نقطه...

می‌دانی! آخر با "سه نقطه" شروع شد...

سه نقطه...

می‌دانی! آخر با "سه نقطه" شروع شد...

سه نقطه...

برای نگفتن و نشنیدن و ندیدن خیلی کارها می‌شود کرد، امّا من بهتر از ... نیافتم!
...های درد
...های اشک
و ...های سکوت

پیام های کوتاه
  • ۲۸ تیر ۹۲ , ۱۵:۴۶
    آه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

باز هم درد...

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۰۴ ق.ظ
گفتم: چی شد؟! شما که خوب بودید با هم! آخه بعد از 5 سال؟!!! چطور ؟!!!
گفت: ...
گفت: همیشه همین بوده، همیشه...
دلش پر درد بود.
گفت: مگه همیشه غیر از این بوده که خدا تا لب مرز رسونده و بعدم ضدِ
حال زده به ما ؟!
گفتم: ...
دلم پر درد شد.
خیلی حرف‌های دیگر هم زدیم و شنیدیم ولی...
خدایــا می‌خواهم یک چیزی امشب بگویم؛ که ما (یعنی دقیقاً ما ، یعنی همین جمع از آدم‌هایی که دور و اطراف من هستند) دلمان قدر یک گنجشک است، ما آنقدر بزرگ نیستیم که این چیزها رو بفهمیم و سر از تقدیر و قسمت در بیاوریم، حتی آنقدر ظرفیت نداریم که اشارات و خیر و صلاح سرمان بشود. ما همین هستیم
همین
شما که خودت بهتر می‌دانی که همه ما با "یک دم از خیال من ، نمی‌روی ای غزال من" یک دل سیر گریه می‌کنیم!
با ما نرم‌تر تــا کن...
خیلی نرم‌تـــر .





پ.ن: خدایا! ممنونم، خیلی ممنونم. داده‌هایت را شکر و نداده‌هایت را هم شکر...


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۴
مبارز

نظرات  (۳)

بروزم
پاسخ:
چی بهتر از این...
جمجه ات را به خدا بسپار
پاسخ:
بیا راست بگوییم
کدام جمجمه ؟!
دیگر استخوان سالمی نمانده...
داده هایت شکر و نداده هایت را هم شکر .....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی